Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 10 november 2012

Och så regnar det igen...

Varför fick inte den lilla snön som kom stanna kvar. Åter igen regnar det och vägen är som en halkbana.
Vilken tur att jag köpte mina Icebugs igår. Det är löpar- jogging och promenadskor med dubbar.
Tog en promenad med hundarna och hade ett fantastisk grepp på vägen. Kände mig inte alls osäker. Dessutom stod de emot vätan rätt bra. Ser fram emot att få testa dem på snöunderlag också. De går även att användas i terräng. :-)
Alltså finns det inga ursäkter, bara ut och kut, som vi säger här uppe. :-)

Väl hemma drack jag lite varmt och läste lite. Hann även med att renbädda sängarna, underbart! Älskar renbäddat!

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna. Önskar er en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Sammalika väder lite längre norrut. Även om snön gärna får dröja för min del så föredrar jag ju den framför detta.Så läskigt halt och blött.Inte särskilt uppiggande.
    Kram från Helen i Vlm

    SvaraRadera