Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 21 november 2012

Tick Tack

Swisch!!!!

Så har det redan gått någon vecka sedan sist. Tiden går fort när man har roligt, eller....

Allt har rullat på som vanligt. Jobb, matlagning,tvätt och disk, hundpromenader, skjutsat Elin till diverse träningar. Har haft styrelse och medlemsmöte inom BCF Norrbotten m.m.
Har shoppat lite kläder och skor, varit hos frisören, förberett inför nästa styrelsemöte. Ja, listan är lång orkar inte räkna upp allt.

Jag mår bra, väldigt trött dock men det är nog mörkret som gör att man känner så. Träningen gör att jag blir piggare, var iväg i morse igen. Har en strävan att morgonträna en gång i veckan, orkar jag bara stiga upp så :-)

Vi har fortfarande inge snö. Det är så svart och mörkt ute, men är nöjd att jag har lyckats ta mig ut iaf.

På fredag har min arbetsplats heldags konferens för alla anställda, samt kvällsaktivitet med middag. Ser verkligen fram emot det, blir säkert kul.

Om fem veckor är det jul, hoppas tiden saktar ner lite så man hinner med allt som ska fixas innan dess.

Ha det gott, igelkott .
God natt!
Kram Annika

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar