Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 20 mars 2012

Jag känner mig...

Stolt
Hedrad
Glad
Trött
Uppfylld
Helgen var jättebra. Vilka fina människor jag har träffat. Vi har pratat, lyssnat och bjudit på oss själva. Programmet var fullspäckat men väl planerat. Jag blev ganska trött i huvudet så det blev inga sena kvällar.
Underbara ledare gav oss inspiration och information. Har fått veta många ( för mig) nya saker och fått bra kurslitteratur, även hemläxa till nästa gång.
Hotellet ligger verkligen vackert, kan tänka mig en grönskande och blommande park när vi ses nästa gång. Maten och servicen var jättebra. Har redan bokat biljetterna, en tidig nedresa igen, allt för att hinna med en skön promenad på Haga, kanske lite spa eller ett bad i karet. :-)
Tack för en trevlig helg med härligt sällskap. Vi ses snart igen.
Kram


1 kommentar:

  1. Oj så roligt att du haft det bra, kul att höra! Ja, vi får hoppas på en fin park nästa gång. Kanske får du lite trädgårdsinspriration, det är alltid trevligt :)

    SvaraRadera