Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 16 mars 2012

Utbildning



Efter en veckas sjukdom släppte äntligen förkylningen och hostan sitt hårda grepp. Jag har jobbat i veckan och nu befinner jag mig i Stockholm. Det är dags för min Kontaktpersonsutbildning!

Har hunnit med en sväng på stan, ätit lunch med fina Anna, en BC kompis. Vilar just nu i mitt fina hotellrum, efter ett skönt bad i badkaret. Kroppen luktar choklad från mitt nya body butter. Vi ska snart samlas nere i konferensrummet. Ska bli spännande och väldigt intressant att träffa de andra deltagarna. Hoppas på en god middag. :-)

Imorgon har vi fullspäckat schema, men jag hoppas att vi får lite tid över till en promenad i Haga parken. Kanske möter vi Viktoria och Daniel med lilla Estelle. Chansen är nog väldigt liten, men man vet aldrig.

Ha det gott, på återseende

Kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en fin helg!
    Det tror jag minsann du får!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kommer i en lika trevlig grupp som jag gjorde, vi skrattade hela helgen, Ragnhild är helt underbar.
    Ha det så kul, Kram Lisbet

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt hotellrum.Där mår du säkert gott.
    Hoppas din helg blir bra.
    Kram från Helen

    SvaraRadera