Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 27 januari 2012

Utbankad biff

Det är så jag känner mig just nu. Har sovit uruselt i veckan. Tre- fyra timmar per natt. Trots att jag har tagit insomningtabletter så har min sömn varit sporadisk. Har dock jobbat som vanligt, men ikväll känns det av.
Var och tränade i måndags och tisdags. Blir så glad av det och musklerna får sitt.
Så lite muskelvärk har jag också. :-)
Nu fattar jag inte varför jag har mina sömnbesvär. Vet att Tamoxifen kan ge lite biverkningar men det är nog en kombination av olika saker.
Det jobbiga är att mitt humör rubbas, det svänger upp och ner, ibland känns det som om det är lindrigast om jag bara är tyst.

Är less på att vara så trött utan att kunna sova, för jag mår bra annars. Är glad att jag har ork till skratt, vilken tur för mina kollegor. ;-)

Ikväll har vi avnjutit lite italiensk middag, mozarella, tomat, basilika, parmaskinka, färsk pasta, ruccula, god ost och vin. Ett riktigt sömnpiller så kvällen fortsätter nog i soffan, liggandes och snarkandes.

Sov gott!

KRAM

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Så jobbigt att vara så trött.Hoppas du får en skön och vilsam helg och kanske kan ladda batterierna lite.
    Idag är det -19 här i Vlm,drar mig lite för att gå ut.Men en fyrbenting står här bredvid och pockar på uppmärksamhet så det är väl bara att dra på kläder och gilla läget.
    Kram från Helen

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra recept för en fredagskväll.
    Vila ordentligt nu i helgen.
    KRAMISAR från skidbacken

    SvaraRadera