Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 16 januari 2012

Smal eller tjock, spelar ingen roll..

Jag är ok och det är det som räknas.
Allt var bara bra med mig enligt Dr. Nisse. Inga konstigheter på något sätt.
Ni vet ju hur det är, man ska alltid höja orolighetsfaktorn några snäpp inför besöken.

Är på väg hem nu. Har nyss sett en film. Unnade mig en plats i affärsklass. Bättre och större stolar, fika, tidning och hörlurar.
Längtar hem till familjen. Börjar närma oss Piteå, jag känner det på lukten. För de som bor där vet vad jag menar. :-)
Hoppas det inte är någon ny resenär som inte varit åt det här hållet tidigare, för de kanske börjar blänga surt på grannen. Pappersbruket sprider nämligen en inte allt för angenäm fislukt.

Fast man vet aldrig, jag är iaf oskyldig.

Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt Annika!! Har oxå kontroll snart. Lite mer en "riktig" sådan, med mammo. Trevlig resa hem!

    SvaraRadera
  2. Är det stora kontrollveckan månne? Jag har min fyramånaders kontroll på onsdag. Nästa kontroll är igen om fyra månader och då är det "tvåårsjubileum". Kan man kalla det det?

    Och du, det gäller ju att passa på! Jag menar när tåget går förbi papperbruket......

    Kram

    SvaraRadera