Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 28 januari 2012

Sovmorgon

Dagens sovmorgon gjorde susen. Min man skjutsade Elin till dansträning på morgonen och tog även med hundarna. Ingenting störde min ljuva sömn. Jag höll rent av på att försova mig till dagens BCF möte som började kl 13.00.
Nu var det så att jag inte sov så länge utan jag hade planerat en shoppingrunda innan mötet. Hann dock shoppa lite ändå, trots att jag endast hade en timme på mig. Ibland är man effektiv. :-)
En jättefin turkos ( så klart) termoskanna fick följa med mig hem, samt nya bordstabletter och turkosa frukostskålar. Det märks väl att jag har dille på turkost. Lite presenter blev det också men det vågar jag inte avslöja ifall mottagarna läser bloggen.
Mötet var intressant. Våra bröstsköterskor från Sunderby Sjukhus var och berättade om deras förändrade afbetsuppgift. Det är dem som gör protesutprovningen för varje patient. Förut var det en speciell underklädesbutik som gjorde det men nu är det landstinget som ska göra det.
De gav ett bra intryck och fick svara på många olika frågor. Jag blev förfrågad om att vara styrelsesuppleant. Det är troligt att jag accepterar det, känner att jag vill kunna påverka och hjälpa de unga kvinnor som drabbas. Av de ca. 35 på mötet idag så var jag garanterar yngst.
Ikväll har vi en mysig lördag med god mat, tv och egenpoppade POPCORN. MUMS
Ha en skön lördag!
KRAM
Skickat från min iPhone





3 kommentarer:

  1. Så skönt att du fick sova ut ordentligt. Ang det turkosa, jag hade börjat misstänka att det var en favvofärg =)
    Önskar dig en bra söndag,hoppas ni inte har lika kallt som oss -25 nu kl 7.55.
    Men det är väl typiskt när marknaden är i antågande, att det blir svinkallt.
    Kram från Helen

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!
    Fint inslag och du ser så himla fräsch ut, du är så fin :)

    Jag hörde att det skulle komma "någon" från Luleå till Stockholm på utbildningen till kontaktperson, visst är det du? Hade jag vetat det så hade jag nog bett om att få gå då men nu ska jag gå i Alvesta om två veckor, det ska bli jätteintressant.

    Ha det gott,
    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Jo jag är den personen, ska bli jättekul. Vad spännande för dig, då har du inte så länge kvar. ;-)
    Det verkar passa dig bra,
    Kram

    SvaraRadera