Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 22 november 2011

OK stämpel i rumpan

Har just nu en jäkla (ursäkta svordomen) huvudvärk. Samtidigt som jag är jätteglad, lättnad och nöjd. Dagens mammografi var ok, det syntes inga förändringar på bilderna, Puh!
Självklart var jag tvungen att fira. Eftersom viktminskningen tydde på ökad motion så investerade jag i ett superfint och dyrt ullunderställ, här ska inte frysas men svettas!
Chili con Carne till middag med ett glas rött. ;-)
Köpte en hel del annat oxå, julgardiner, ljusslingor, glögg, juleskum och lite annat. Tänkte att vad gör det, jag är absolut värt allting, så det så.
Ha en skön kväll, kram
Skickat från min iPhone


6 kommentarer:

  1. Såklart du är värd alltihopa! Megastor kram till dig! Jag är så glad för din skull.

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Skönt. Kram från Monica i Jämtland.

    SvaraRadera
  3. Jippie!Härligt att höra Annika att allt såg bra ut.Klart du var värd allt du handlat och säkert lite till =)
    Jättekram från Helen

    SvaraRadera
  4. Härliga nyheter - nu skålar vi in julen tillsammans:)

    SvaraRadera
  5. GRATULERAR ANNIKA !!!!!
    Jag är jätteglad för dig. Och för din familj !
    Coolt med viktminskning du !!!!
    Klem Ingrid

    SvaraRadera
  6. Åh så fantastiskt skönt!!! Grattis!! Det är verkligen en pärs med alla dessa återbesök. Gott med viktminskning och juleskum i samma inlägg ;-)) Det gör du helt rätt i!!!!!!!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera