Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 21 november 2011

Huvudvärk, oro, nervositet

Shit, imorgon är det mammografi undersökning. Usch, fy och blä. Jag ryser inombords över att tänka på det. Ska jobba fram till lunch imorgon sedan ska jag ladda energi för att orka ta mig igenom eftermiddagen.
Kan inte låta bli att tänka på att de skulle se något, att jag skulle få börja om från början. Kanske jag inte kommer tillbaka till jobbet på onsdag utan ligger hemma och våndas över nästa operation. Kanske inte....

Jag inbillar mig att jo jag har nog gått ned lite i vikt, trots lite ansträngning, och jag är så trött hela tiden, hmmm kanske att jag är sjuk. Fast vem är inte trött dessa mörka månader och jag har ju faktiskt tränat lite extra, så jag är nog frisk ändå.

Herregud vad man velar hit och dit. Har i alla fall bestämt mig för att fira ifall allt är bra, köpa mig något fint, bara någon grej. Behöver inte vara något dyrt utan något som jag blir glad av.

Håll tummarna,
Kram


Skickat från min iPhone

5 kommentarer:

  1. Håller tummerna !!!
    Du - det går nog bra !
    Lycka till !
    Kjempeklem fra meg

    SvaraRadera
  2. Självklart får du mina tummar, det kommer gå bra, dom dumma svarta molnen är så snabba att komma fram men vi motar bort dom nu!
    Kramar Lisbet

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår - känner på mig att allt går bra, så det är bara att börja fundera på vad du ska shoppa;)

    SvaraRadera
  4. Självklart har du mina tummar! Det kommer att gå bra! Kram från ett snöfritt Umeå

    SvaraRadera
  5. Den där eviga oron! Men du ska se att mammografin kommer att visa att du har bröst som är alldeles fina och friska på insidan (och utanpå). Håller tummarna såklart.

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera