Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 13 september 2011

Svettig och glad

Har haft huvudvärk och ont i kroppen hela dagen. Hade ställt in mig på en hemmakväll, men lite vila efter middagen gjorde susen. Pricken över i: et var ändå att jag kom iväg på ett zumbapass. Det är nog bland det roligaste jag vet just nu och riktigt jobbigt. Fast kroppen känns tung och trött så får den sådan extra energi av all musik och den glädje som alla andra utstrålar. Just nu är jag nyduschad och redo för sängen, nöjd över att jag än en gång fick vara svettig och glad, tack vare Zumba.
Sov gott, KRAM

3 kommentarer:

  1. Härligt! Jag kom mig iväg på ett gympapass igår, svettades floder och är grymt nöjd med mig själv! Ha det bäst och kramar för oss!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Det där Zumba verkar ge en omgång till hela kroppen och orkar du med sånt är du nog ganska stark.

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera
  3. finns inget roligare and dans och musik. jag var på ett tvåtimmars salsapass precis och är superglad nu. jag tvekade kring att gå men det är helt ljuvligt.

    SvaraRadera