Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 10 september 2011

Sömnlöst

Kan inte sova. Ligger i sängen och vrider och vänder på mig. Det regnar igen. Tur att vi hann klippa gräset igår. Det smattrar mot fönsterbläcket. I vår trädgård nickar de förtyngda blommorna åt varandra. Det svämmar över i vattentunnan.
Skönt med helg igen. Kroppen känns lite seg, säkert både av sömnbrist, halsont och veckans motion.:-)
Har varit på cellprovtagning i torsdags, så då fick man känna sig lite orolig igen. Det har säkert gått bra, men det tar väl ett tag innan svaret kommer.
Idag blir det en sväng till stan, Elin ska på kalas. Gubben min sitter i älgskogen, garanterat genomblöt. Han beslöt att skjuta upp att sätta tak på sitt jakttorn till nästa år. Han ångrar nog det just nu, i detta hällregn. Stackars älskling! :-(
Tiden går så fort, ett år har precis passerat från det att jag avslutade min strålning. Det går framåt, vilket är min strävan.
Trött, så jäkla trött. Måste försöka sova lite.
Kramar i massor

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Hoppas att du fick dig lite sömn till slut. Har läst ikapp lite här inne och förundrades över att du hade publicerat bilden på alla tre hundarna precis dagen innan Niro blev dålig. Ingen slump om du frågar mig... :)
    Önskar dig en trevlig helg!! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst ska vi på samma träff i Skellefteå, ser verkligen fram emot helgen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Den där ständiga oron! Alltid är det något besked som ska väntas in och en ny undersökning som ska göras. Men när år läggs till år har man ju i alla fall levat. Inte illa. Hoppas att nästa natt blir bättre. Kanske öronproppar mot regnsmattret?

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera