Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 16 september 2011

Skellefteå, Here I Come..


Japp, då var det dags att bege sig till Skellefteå och Helgen för Unga Kvinnor på Medlefors folkhögskola.
Tänk att man fortfarande klassas som UNG kvinna, :-)
Vi blir väl runt 12 stycken samt ledare. Har ingen aning om vad som kommer att hända. Det enda jag vet är att jag skulle packa bad - tränings och utekläder. Spännande!
Kan tänka mig att det blir både gråt och skratt. Många känslor på en och samma gång rörande BC, livet och allt möjligt.
Ingen fler från Luleå så jag får köra ner ensam (mycket med plats för bagaget). Ni som känner mig väl, vet att jag har svårt att begränsa mina packningar..allt eller inget.

Nåväl, jag kommer att sända en rapport under helgen. Ha det gott, och trevlig helg.

KRAM

3 kommentarer:

  1. Ha det gott du med och en alldeles underbar helg.

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en toppenhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du har haft en helt underbar helg!
    Varm kram!

    SvaraRadera