Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 3 augusti 2011

Semester igen

Så var mina arbetsdagar avklarade och jag kan åter igen få njuta av sköna lediga sommardagar. :-)
Jag inleder med ett härligt fotbad med lavendelolja och lite ljuvliga sommarblommor. Jag sitter under parasollet för i solen är det nästan olidligt varmt. Det doftar underbart från alla blommor runt omkring mig när vinden smeker dem.

Oron över min kommande provtagning och läkarträff, glöms för stunden bort trots stillheten och lugnet. Jag skulle kunna sitta här hur länge som helst fast då hade nog mina fötter fått fuktskador. :-)

En sak är då säkert, jag mår så gott just nu.

Kram till er alla.

3 kommentarer:

  1. Visst är svensk sommar oslagbar när den visar sig från sin bästa sida! Total njutning från morgon till kväll :)

    Håller både tummar och tår för att allt går bra med provtagning och läkarbesök!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Håller också både tumme och tå. Fotbadet ser ljuvligt ut,
    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Det var ett tag sen sist jag kollade in på din sida. Vilka härliga bilder du har. Jag beundrar dig och din trädgård. När är det dags för provtagning och läkarbesök? Jag håller också alla tummar och tår....
    KRAMAR till dig och de dina!
    A-LH

    SvaraRadera