Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 28 juli 2011

Sommarbad i kvällssolen

Vilken underbar sommar vi har här uppe. Många sol och badtimmar har vi fått uppleva och det verkar som om det kommer att fortsätta. Jag jobbar den här veckan, vilket har varit rätt så jobbigt. Vädret har varit räddningen, har suttit ute varje kväll, njutit och slappnat av. Idag har det varit 27 grader varmt så ett kvällsdopp var absolut nödvändigt. Helt underbart!
Imorgon är det fredag, kanske blir ett dopp även då :-)

KRAM

7 kommentarer:

  1. Hej! Håller med dig! Norrland är helt fantastiskt, vilken natur! Kom hem i tisdags efter att bland annat ha varit fyra dagar på Pite Havsbad, 24 grader i vattnet! Och, vilket ljus! Bor själv i mellansverige och här har inte vädret varit lika bra, men helt ok. Hoppas ert vackra väder håller i sig! Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med sol. Du förtjänar varje stråle som hittar din hud Annika:)/Clara

    SvaraRadera
  3. Underbart och inspirerande Annika
    Kram från ett grått Skåne :)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är så härligt just nu. Vi är precis hemkomna från storsyrrans stuga där vi har badat och njutit av det fina vädret! Kramar <3

    SvaraRadera
  5. Ja, vilken sommar och vilken semester. Inte många regndagar har jag haft. Nu är dock snart semestern slut för i år,börjar kämpa igen på måndag.Jag har ändå nåt kul att se fram emot,om 6v åker jag och min storasyster till Rohdos en vecka. DET ska bli kul, har aldrig varit på semester med henne i "vuxen" ålder.
    Kram och ha en fortsatt bra sommar.
    Helen VLM

    SvaraRadera