Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 6 maj 2011

Vilken lyx

Ni kommer säkert ihåg min fina retro tapet som jag har visat i tidigare inlägg.
Idag kom den på plats...men hjälp av mina svärföräldrar.
Är verkligen bortskämd av deras hjälpsamhet. Känns lyxigt och jag är mycket tacksam över deras insats. Det blev skitsnyggt!
Det jag kunde bjuda igen på var en flaska vin och middag, inte helt fel det heller. :-) Tack snälla, ni är underbara!

Nu ska väggen få vila till imorgon, innan allt ställs på sin plats. Genast börjar tankarna snurra gällande nya sänglampor, nytt sängöverkast, mattor, kuddar, gardiner, sängkläder, sängbord, säng m.m. Ja, ni vet hur det brukar bli. Den enda förnyelse som jag har bestämt mig för är nya sänglampor, resten får komma senare..kanske inte alla saker..men några iaf.

Imorgon blir det eventuellt ett besök på vårmässan, för övrigt blir det en lugn dag.
Ha en skön kväll,
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar