Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 7 maj 2011

Så imponerad.

Jag har suttit och läst ikapp på bloggarna jag följer. Måste bara säga att jag är så otroligt imponerad över er alla. Att ni alla kan bjuda så otroligt mycket på er själva. Ni berättar och beskriver frustrerande, argt, ledsamt, glatt, roligt, sorgligt, inspirerande, med rädsla om allt som berör er.

Jag känner mig så stolt och lycklig över att få vara med er.

Det är fantastiskt att man efter allt man går igenom, ändå orkar fortsätta. Cancerdiagnos, operation, behandling, biverkningar, viktuppgång, håravfall, skilsmässor, sorg, värk,orkeslöshet depression, förvirring är otroligt svåra saker att hantera.

Det drivet och kämparanda som ni alla bevisar att ni har i era bloggar är beundrandsvärt. Alla kommenterar generöst till varandra för att peppa och stödja.

Jag känner mig berikad och full av framtidstro, men ibland känns allt bara skit. De stunder försvinner som lätta moln när jag läser vad ni skriver.

Jag är så imponerad, Ni är underbara.

Tillsammans är vi starka!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Tack själv för att du finns. Det är underbart att veta att ytterligare en syster mår bra och kommer tillbaka till det friska livet. Det gör mig glad.

    SvaraRadera
  2. Hear hear - så sant så sant det du skriver- jag känenr igen mig. Och tack för att du finns här i blogvärlden- dina råd känns altid genuint genomtänkta- och smarta : ) Klem Ingrid

    SvaraRadera