Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 29 mars 2011

Vila i frid, Linda

Efter en hård kamp har vår kära bloggvän Linda somnat in. Det känns förjävligt just nu. Varför ska denna skitcancer finnas och beröva fina människor livet. Är så ledsen, tänker på henne, hur hon hade det de sista dagarna, tänker på hennes familj...barnen som förlorat sin mamma..Lars som förlorat sin älskade fru.

Livet är verkligen tufft. Samtidigt som jag känner sorg, blir jag mer och mer förbannad. Vill ge igen. En sak som jag kan göra är att skänka pengar till cancerforskningen, på så sätt kan det tas fram fler mediciner som hjälper...fler kan bli botade. Lindas insamling har inbringat massor med tusenlappar, jag ber er som läser detta att skänka pengar, för alla drabbade..mammor, pappor, barn, mor och farföräldrar, kusiner, vänner, arbetskamrater... för det är ju så ALLA kan drabbas.

Jag tänder ett ljus för att hedra Linda. Det får stå i fönstret så att alla kan se det. KRAM

2 kommentarer:

  1. Så fin tanke med ljuset.
    Jag har gjort det samma....

    SvaraRadera
  2. Har också tänt ett ljus och lämnar en kram till dig.
    Vi får vara rädda om oss själva och varandra så länge vi finns.

    SvaraRadera