Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 23 mars 2011

Suck...

Halsen är fortfarande hes och sårig men kroppen känns mycket piggare. Har varit och jobbat idag.

När jag kom hem fanns ett brev från Västerbottens Landsting i postlådan. Redan nu på måndag den 28:e vill de att jag ska komma. Jag tittade på tiden när jag skulle vara där, kl. 09.15.

Hur j-a dumt är det!! Har ju varit där ett antal gånger, har påpekat det ännu fler gånger, de ser väl på adressen var man bor. Finns ingen chans att jag tar mig dit till den tiden. Fast tidigaste bussen går kl. 05.40 så hinner jag inte fram. Köra bil tänker jag inte göra, det klarar jag inte.

Jag blir så irriterad, detta är inte första gången. Försökte ringa tidsbokningen men fick en telefonröst till svar att det fanns inga lediga tider. Nytt försök imorgon.

Varför kan det aldrig flyta på, utan varenda gång måste jag ringa och ändra.

Blir så less...

Nu blir det middag innan dotterns dansträning. Ha en bra kväll.

Kram

4 kommentarer:

  1. Men, så typiskt att det ska bli så! Det brukar ju inte vara det lättaste att komma fram under den korta telefontid de har... Håller tummar och tår för att det går bra att fixa tiden och att det också blir ett lugnande besked du får när du är där!

    Krya på dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det är ju sannslöst, tycker det är taskigt mot dig.
    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Klantigt! Verkligen! Samma är det för mig, men jag kan åka bil så det funkar. Men ibland är det förjäkligt tidiga tider man får.

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag fick tid för röntgen 7.40. Gissa om jag ringde och bokade om? Nu har jag väldigt kort resväg, men morgonpigg, det är jag inte.

    Kram

    SvaraRadera