Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 25 mars 2011

Lite av varje..

Jag börjar med att berätta att tiderna med provtagning, mugascint och läkarbesök inte gick att rubba. Så det blir bussen ned till Umeå redan på söndagseftermiddagen. Fasiken vad trist, men jag vill samtidigt inte flytta fram tiden ännu fler veckor, nu vill jag göra bort eländet. Tror, om jag inte minns fel, att detta är min sista tur till NUS, resten av kontrollerna kommer då att bli på Sunderby Sjukhus. Skönt! Ja, det var det, nu vill jag inte tänka mer på det...

Är så väldigt glad, jag var hos frisören igår och inte en enda tår rann nedför kinden. Det var inte alls lika traumatiskt och ångestfyllt som förra gången. Men jag påpekade dock för henne att jag ville ha det någon millimeter längre än sist. Är jättenöjd med håret. Ska försöka mig på att ta en bild till imorgon.

Apropå imorgon så ska jag på årsmöte med BCF (tror det var imorgon, hittar inte medlemsbrevet). På kvällen är det pubafton i byn, min man och jag har tänkt gå dit. Elin ska sova över hos en kompis. Det blir trevligt att gå ut och dansa och träffa trevliga människor.
Har tyvärr fortfarande ont i halsen, är inte helt pigg, men hoppas på bättring till imorgon.

Sov gott allihopa!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar