Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 21 mars 2011

Blää


Jag ser inte ut så här men jag känner mig så. Halsen värker så mycket, jag hostar och nyser.

(bilden är från Apotekets hemsida)
Har tagit Zyx som brukar hjälpa bra vid halsot, men inte nu. Känns så trist, vill inte vara sjuk. Immunförsvaret är nog inte lika starkt som tidigare, tycker jag har varit småkrasslig lite då och då. Inte så mycket som man kan påverka. Nu är det lika bra att bädda ner sig igen, dricka varmt och sova bort eländet.
Host, host
Vi hörs, kram

6 kommentarer:

  1. Ja visst är det kanon att dom finns, barnen! Din bild beskriver rätt
    bra hur jag känner mig idag oxå, bläää liksom ;) Jag ska hålla koll
    på termometern, jag tror inte jag skulle palla att bli sjuk nu, det känns
    som om jag inte skulle fixa det :-/. Hoppas att du känner dig bättre snart!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman! Härligt ändå att du fick vara någorlunda pigg i helgen, ni verkar haft det trevligt. Ha det bäst, kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kryar på dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart mår bättre, Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Och vad spännande med valp! :)

    SvaraRadera