Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 9 mars 2011

Stormy weather..

Jag säger bara, Håll i hatten!

Fasiken vad det blåser hårt ute. Det rasslar i markisväven, skakar och kastar trädgrenar. Dessutom har det börja yra snö. Känns ganska skönt att Elins dansträning blev inställd ikväll.
Då får vi mysa på här inne istället. Tror jag ska tända en eld i kaminen och ta ett skönt fotbad.

Ringde till NUS i Umeå idag, pratade med en sköterska på tidsbokningen. Jag frågade om min nästa återkontroll, har ju inte fått någon kallelse än. De hade inte kunnat boka något ännu för att de hade inte läkarschemat tillgängligt. Preliminärt verkar det som om det blir i slutet av den här månaden. Jaha, då är det bara att vänta. Ju längre tiden går desto jobbigare blir det. Jag vill göra kontrollen NU.

En rolig sak är att det ska bli Zumbadans här i byn. En tjej som redan har en kurs i grannbyn ska starta den. Det ska verkligen bli jättekul. Vi har första träffen imorgon. Bäst man laddar för dans, svett och träningsverk. :-)

I övrigt så mår jag rätt ok förutom att jag saknar den rätta inspirationen. Inspiration till att måla, pyssla, laga mat, så frön m.m. Alltså göra sådant som jag gillar. Men jag vet att den kommer. Har ändå ork och lust att skratta, vilket är det viktigaste.

Nä nu ska det bli fotbad. Sköt om er..
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar