Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 17 januari 2011

Det är nog så...

att jag har oroat mig mycket i onödan. Tycker redan att huvudet känns bättre, inte helt smärtfritt men mycket bättre. Jobbet gör nog sitt också.

Undersökningen gick bra. Det var första gången jag gjorde en DT på hjärnan. Vilken konstig känsla det blev i kroppen när de sprutade in kontrastvätskan. Blev helt varm i huvudet, sedan i kroppen och underlivet, kändes nästan som om man kissade på sig. Det var en rätt skön varm känsla. :-)

Det var över rätt fort sedan var det bara att dricka lite extra för att snabbare få ur vätskan ur kroppen. Svepte en halv liters loka på vägen hem. Om ca. en veckan får jag veta resultatet, om inte får jag väl ringa doktorn som vanligt.

Har varit ute och promenerat med TRE hundar, fast Elin hjälpte mig. Åhhhh så sugen gammelhunden är...han sniffar och drar i kopplet. Han hade gärna velat få sig ett litet nyp...hihihi
Tyvärr har det inte blivit någon parning ännu men det är inte för sent, vi ska testa flera gånger.
Håller tummarna att det går vägen, längtar så efter en liten valp.

Tack alla ni för era varma fina kommentarer.
Ha en skön kväll, sov gott och KRAM.

2 kommentarer:

  1. SKÖNT att allt gick bra. Nu håller vi tummarna för bra resultat - både av röntgen och parning! :-)
    /Kuriren-Birgitta
    http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggare.aspx?blogg=5219968

    SvaraRadera
  2. Söta, vackra du. Tänker på dig. Inte konstigt du varit orolig. Jag är likadan. BLir lite hypokondriker över det hela, men samtidigt vet väl vi om några att vi ska vara uppmärksamma på våra kroppar.

    Varm kram!

    SvaraRadera