Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 19 januari 2011

Så glad..



Äntligen har det blivit sex.....eller i alla fall tre parningar. :-) Så nu får vi hålla tummarna för att det blir valpar. En snabb beräkning tyder på att vi möjligtvis kan ha en liten valp hos oss i början av juni. Ser faktiskt fram emot det, trots att det kan bli TRE hanhundar här hemma. Gammel-Niro blir 12 år nu till våren, men han får hänga med så länge han orkar.
Tänk så underbart att snusa på en liten vorstehvalp. Smälta av den bedjande blicken. Bli förbannad på att råka kliva i en kisspöl. Svära över en söndergnagen sko. Le och bli så där härligt lyckligt kär när den viftar på svansen och springer allt vad den orkar fram till mig och slicka mig på kinden.
Jag längtar så att få krama och pussa, gå ut på äventyr, springa och leka....och jag vet att även Qipper och Niro gör det.
Väntar med spänning på resultatet.
KRAM!


7 kommentarer:

  1. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att det gick bra på Sunderbyn och även med hundarna :) Tycker allt lite synd om gammel-Niro, men han har ju haft sitt roliga när han var ung :) Åh, så kul med en liten valp, verkligen något att se fram mot. Ha det bäst och kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Tjoho!! Då håller jag tummarna! =)
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Denna underbara kommentar hittade jag gm Caja.
    Vill att du ska ha den:




    ────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
    ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
    ─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
    ─(♥)██████████████████(♥) ɪ´ɱ ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
    ──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
    ────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
    ──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
    ────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
    ─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
    ───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för en liten valp :)

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Vi håller också tummarna för valpisar i mars.
    Kramisar från Boviksbadets kennel!
    Lilian o Kurt
    Evita o Kyra

    SvaraRadera