Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 9 januari 2011

Tavla - Skyddsängeln....

Den här tavlan har jag målat och det är en gåva till en liten baby.
Skyddsängeln bär dina önskningar i sina händer. Hon säger...
Kom till mig
Kom till mig när du är ledsen och jag ska trösta dig.
Kom till mig när du är ensam och jag ska hålla dig sällskap.
Kom till mig när du behöver prata och jag ska lyssna.
Kom till mig när du är rädd och jag ska hålla om dig.
När du än behöver mig ställer jag upp för dig.
Vad det än gäller, när det än är...
Finns jag här för dig.
(författare okänd)

3 kommentarer:

  1. Jättefin är den, skyddsängeln. Fina färger! Du är så duktig!

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin skyddsängel, å vacker dikt med varma ord. Man blir glad av färgerna!
    kram Nina

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tavla, både personlig och med tanke bakom. Det kan ju inte bli en bättre gåva!

    SvaraRadera