Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 14 januari 2011

Award - igen



Jag har fått ett pepp award av kära, underbara Lisbet. Jättemycket tack!
Med den här awarden ska man skicka vidare till 5 bloggare som man känner är bra på att peppa, stötta och finnas där. För mig känns det omöjligt att välja eftersom alla stöttar och peppar mig.
Jag tackar er alla som läser min blogg och uppmuntrar mig med fina ord.
Jag vill göra lite annorlunda den här gången och ge awarden till några som faktiskt inte bloggar, men de betyter väldigt mycket för mig.
Tack för att ni finns, och varsågod här får ni ett peppaward:
Malin M
Clara
Sara
Helen
Monica i Jämtland
Monika J
Anna-Lena
Stor kram till er alla, ni och alla bloggvänner, arbetskamrater, familj,vänner hjälper mig att fortsätta framåt och få kraft och energi att tro på mig själv.
KRAM!

6 kommentarer:

  1. Jättefint att ge peppawarden till dom som är bra på att peppa, det finns många som är det som inte bloggar.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Jag läser alla dina inlägg, men är väl inte så bra att skriva kommentarer alla gånger. Hoppas att du får en härlig vinterhelg. Du verkar ju kunna njuta av lediga dagar, med familj och vänner. Alla tillfällen att må bra är viktiga. Särskilt när man vet hur skört livet är. En stor kram från ett kallt (-16°)Jämtland med solen på väg upp. Monica.

    SvaraRadera
  3. Tack fina Annika! Så härligt att mina små inlägg då och då ger dig styrka. Kramar från Clara

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, fina Annika!
    Jag är glad att jag fått lära känna dig. Du ger mig så mycket genom att du är den du är. Önskar dig allt gott!
    KRAM
    Anna-Lena

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Annika,fick lite frysrys och tår i ögat.
    Är ofta in och läser din blogg och får då en tankeställare att vara glad för dom små sakerna i livet.
    Idag var jag ut med hunden på en promis i snöyran.Säger att jag inte gillar vinter och kyla,men när jag klätt mig ordentligt så jag inte fryser är det trots allt rätt mysigt att gå ut i allt det rena vita.
    Och nu kommer ju sakta men säkert ljuset tillbaka.Vi måste lära oss att leva i den årstid som är och inte längta till nåt annat.Tiden går ändå så himla fort.
    Oj,så filosofisk jag blev =) Men så är det.
    En stor snöig kram från Helen.

    SvaraRadera
  6. Det är jag som ska tacka - dina skriverier har bidragit till att det fysiska avståndet till dig inte känns stort. Cyberkrrrramarrrr!

    SvaraRadera