Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 10 november 2010

Skyddsänglar

Jag har målat några barntavlor. De passar även till dem som gillar färgstarka motiv.
Har döpt dem till Skyddsänglar.

Den här ängeln vakar över Dig om natten.



Den här ängeln finns för Dig vid regnbågens slut.



Den här ängeln värmer Ditt hjärta.



När jag var liten hade jag en skyddsängel som vakade över mig. Hon såg på mig och log, på något sätt gav hon mig trygghet genom att finnas där i mitt rum. Barn älskar färger och former, därför skapade jag mina änglar så här.

KRAM!

10 kommentarer:

  1. WOW så fina!! Imponerad är jag!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Har du målat länge?
    Att måla är jättebra terapi.
    Jag målar ramar:-)

    SvaraRadera
  3. Underbara skyddsänglar, jag blir glad av dom :). Kram Heidi

    SvaraRadera
  4. Helt underbara!!!!!!!!!!!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är Annika. Jättefina tavlor. Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Så härliga tavlor Annika! DU kanske får övergår till konstnärskarriär?

    SvaraRadera
  7. Jättefina änglar! Men du, du har skyddsänglar även nu när du är vuxen. Kram!

    SvaraRadera
  8. Jättehärliga! Kram och ha det bäst!

    SvaraRadera
  9. Men Annika! Sååå fina tavlor =0) Karmis från kussen

    SvaraRadera