Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 13 november 2010

Förlåt...

alla bloggläsare.

Det var verkligen länge sedan jag gjorde ett inlägg och ska jag vara helt ärlig så har jag inte orkat. Har velat göra det men tiden och orken har inte räckt till på något konstigt sätt.
Är mitt inne i en pysselperiod som verkar ta upp mer tid än jag förväntade mig, dessutom har jag jobbat lite och är fortfarande förkyld (lite bättre). Har sovit dåligt och varit väldigt trött.
Jag tycker om att blogga, så det är inte det men jag har inte priorierat det lika starkt just nu, mycket för att inte stressa upp mig av olika måsten. Jag vill pyssla och blogga för att jag tycker det är roligt och för att jag har lust, inte på grund av måsten. Och, faktiskt, ibland har man bara ingen inspiration.

Men en sak är säkert, jag läser era bloggar hela tiden, kanske inte kommenterar var enda gång, men bara så ni vet.

Hoppas att ni förstår mig och accepterar min ursäkt. Känner Ni också så här ibland, eller kör ni på hela tiden?

Ha en skön lördag kväll,

5 kommentarer:

  1. Jag känner precis som du, ibland orkar man bara inte kommentera och ibland känner jag inte för att skriva för jag har inget att skriva om, känner mig tom och ibland tycker jag man bara gnäller, men jag läser alla bloggarna varje dag jag med.
    JAG förlåter dig:) Hoppas du får en skön kväll,
    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen blogg, men tycker det är såå roligt att läsa din! Och att ha en blogg ska vara roligt och INTE ett måste!!! Vad pysslar du med? Du kanske skrivit om det, men mitt minne är inte det bästa... Jag brukar måla på glas när lusten faller på. Något jag fick lära mig på en "Unga Eva"-träff (unga BC-opererade). Ha det bra och pyssla och blogga när du vill!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad dum jag känner mig! Du målar ju tavlor!! Jättefina!! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Katarina, vad roligt att veta att du läser min blogg. Tack och ett sent välkommen. Ha det bra, Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker du är stark som vägrar att blogga, måla, städa eller vad det nu kan vara som känns som ett måste just då och inte känns kul. Det är ett stort steg att du tar dom känslorna på allvar och lyssnar på din kropp. Själv kör jag på rätt ofta med städ, tvätt m.m. i stället för att bara göra det jag tycker är kul. Jobbar på att bli bättre på att slappa och njuta jag också:) Kram Clara

    SvaraRadera