Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 13 oktober 2010

Såå trött igen


Var en liten stund på jobbet och är lika trött igen. Hur ska detta fortsätta? Vill ju besöka jobbet, när jag är där fungerar det rätt bra men när jag är hemma igen tar det stopp.
Ska ringa bröstsköterskan imorgon och höra hur det blir framöver med sjukskrivningen, min tid går ut sista oktober. Tycker det var nyss jag skickade in mina nya papper till försäkringskassan...tiden går så fort.

Senare ikväll ska jag nog ändå försöka komma mig ut på en promenad, känner att jag mår bra utav det. Min man och hundarna vill garanterat föja med. :-)

Kramizzzzzzzzzzz

4 kommentarer:

  1. Jag verkar ha börjat förbereda idet... Är också så trött, måste vara mörkret. Kan tänka mig att det är än värre för dig. Kramar och ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar till dig från mig! Tack för att du delar med dig så mycket på din blogg. Jag börjar gäspa när jag ser trötter så jag tror det blir en tidig kväll. Hoppas du får sova riktigt gott i natt och vakna med nya krafter.
    KRAM A-L

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte det är så konstig att du är trött- du driver ju m vattengympa, arbetsträning - promenader etc. Efter det du har varit med om så är man ju trött utan att göra allt det där. Tråkig, men sant.
    Tack för cuppcaken- o glömda säga- vackert måleri ! Jag har drömt om att börja måla i ett år nå....

    SvaraRadera
  4. Jag imponeras över alla med cancer (eller andra allvarliga sjukdomar för den delen)som arbetar på del- eller heltid. Jag har inte ett uns energi till något annat än mig själv och min familj. Jag hoppas bara att man inte tar ut sig och lägger kraften på arbetet av lojalitet eller för att man tror att man borde.

    SvaraRadera