Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 20 oktober 2010

Min födelsedag idag, trallala..


Har fått en underbar uppvaktning med sång och fika på sängen av min kära mor och dotter Elin. Tyvärr är älsklingen på kurs, men han kommer hem senare idag.
Fick jättefina kort utav Elin som hon har gjort själv.



Inte dumt med ett eget presentkort, bara att välja och vraka... :-) Tack min älskade lillstora tjej!

Idag ska jag packa inför min man och min "ta hand om varandra resa" till Stockholm. Sådant här borde man göra oftare, det är säkert minst två år sedan sist som vi gjorde någonting tillsammans bara han och jag, så det är verkligen på tiden. God mat, god dryck och bara mysa på är i fokus men visst måste vi shoppa lite också, iaf jag. Herregud, man kan ju inte åka ner utan att handla. Det finns en del saker som jag önskar hitta; ett par skor, en ny jacka, en ring, lite inredning (textilier), ett par handskar, en kjol, ett par byxor (Stretch)...ja som ni ser kan listan bli hur lång som helst. Det gäller att vara effektiv så vi hinner med myset också :-)

Kommer inte att ta med min dator men ska försöka uppdatera mig via mobilen, visa lite shoppingfynd.

Ikväll blir det en god smakrik älggryta till middag och ett glas rött. Har ingen tårta men däremot en supergod chokladkaka, jag ÄLSKAR choklad.

Ha en superbra dag, KRAM

9 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS på din födelsedag och hoppas att ni får en jättefin helg i Stockholm.
    /Yvonne

    SvaraRadera
  2. JÄTTE GRATTIS på din födelsedag, hoppas du får en underbar dag. Presentkortet från dottern är ju bara super:)

    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Många GRATTISKRAMAR till dig och ha en underbar resa till Stockholm.

    SvaraRadera
  4. Oh vilken fin film på dig och din dotter! Kramar till er.

    SvaraRadera
  5. Hurra hurra hurra hurra
    till dig på din födelseda!

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen! Åh, vilket fantastiskt presentkort - jag tror jag ska tipsa mina barn om detta :) Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen, hoppas du och din man får en riktigt mysig tur tillsammans.

    kram

    Viktoria

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! Här kommer ett stort fång solrosor till dig!! =))
    Njut av Sth och varandras sällskap. När jag var där sist visade min bror mig ett outlet- Barkaby tror jag det hette- med massor av roliga affärer och bra priser.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  9. Grattis så MYCKET med dagen ! fantastisk att du o din elskede ræsar i væg i hop !!! Njuuut nu !
    Stor fødelsedagskram
    Ingrid

    SvaraRadera