Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 21 oktober 2010

Skönt att glömma ett tag... (hoppas jag)

Vill börja med att tacka för alla fina gratulationer som jag fick på min födelsedag. Ni är fantastiska, blev väldigt rörd. TACK!

Idag flyger jag och min man ned till storsta´n. Ser fram emot den här resan och jag hoppas att jag glömmer bort cancern för ett tag. Där nere finns det inget annat än min kropp som påminner om vad jag har gått igenom tidigare, men med snygga kläder kan jag kamoflera det på bästa sätt och bara vara.

Det blir en resa för både kropp och själ. Vi ska njuta av att endast tänka på oss själva med en positiv inriktning, ingen stress, inga måsten..

Vad gör det om jag får ont i benen, det får jag alltid i Stockholm. Vad gör det om jag får skavsår, det hör till min vardag. Så länge vi gläds, njuter och slappnar av tillsammans så är jag nöjd.

Ta hand om er mina vänner, för det ska vi göra. Jag ska försöka glömma cancern ett tag för jag vet att tankarna kommer tillbaka när jag är hemma igen.

2 kommentarer: