Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 5 oktober 2010

Kan man känna sig rik på annat än pengar?

Jamen självklart.

Just nu känner jag mig extra rik och det är av olika bidragande orsaker:
- en kärleksfull familj
- kärleksfulla vänner
- kärleksfulla bloggare

Sedan har vi så klart frysen full med läckerheter såsom älg och rådjurskött. Kantareller,grönsaker, bär, någon bullpåse och så klart glass.

Att jag orkar vara ute och dansa med höstlöven, se flyttfåglarna säga farväl, se de kvarstannande fåglarna mumsa på mina solrosfrön är också rikedom.



En sak kvarstår dock. JAG ÄLSKAR SHOPPING! Hur löser man det med annat än pengar? Vad jag vet så är det svårt men bytesteknik kan nog gå, har aldrig provat men det funkar säkert.
Eftersom jag har en så välfylld frys så blir det ju lite pengar över till annat, som är viktigare. :-) Fast jag ska försöka hålla mig lugn tills min man och jag åker till Storstan Stockholm.

Ni där ute har kanske några tips på bra shopping och bra matställen i Stockholm som är värt ett besök? Skriv gärna en kommentar om det. Roligt att få tips, kanske lite nytänkande..

Ha en bra dag,
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Tyvärr känner jag inte till Stockholms shoppingställen men du lär säkert hitta massor;)
    Grymt avundsjuk på allt gott du har i din
    frys *fniss*

    När man gått igenom det vi gjort så känner man sig RIK på så mycket annat som man tog för givet tidigare. Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Ville bara titta in och säga att jag har äntligen har fått tag i ett exemplar av lördagens Kuriren.
    Ni är så fina. Vackra bilder, underbart reportage!

    Många kramar från Piteå!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Kan visst tipsa dig om lite bra shoppingställen och trevliga restauranger i Stockholm. Som du vet så älskar även jag shopping och jag är ofta i Stockholm, så lite koll har jag :)
    Vad roligt att du har en resa att se framemot.

    Många kramar från Anita . Kiruna

    SvaraRadera