Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 15 oktober 2010

Jisses, vilken överraskning...kul

Fick ett mail sent i går kväll. Det stod så här:

"Grattis!

Din blogg har blivit nominerad till priset Årets Blogg i Norr! Mellan fredag den 15 oktober och fredag den 22 oktober sker en omröstning på Facebooksidan Norrbotten om vilken av de 12 nominerade bloggarna som erhåller titeln Årets Blogg i Norr 2010.
Prisutdelning sker den 23 oktober på arrangemanget Blogg i Norr på Cape East. De nominerade bloggarna är utvalda av Norrbottens Kuriren, NSD samt arrangörerna bakom Blogg i Norr."


WOW, vad jag känner mig stolt och glad. Även förvirrad, smickrad, överväldigande, upprymd, tom i huvudet, sprallig, hungrig och fredagshärligt superskön.

Så det gäller för ALLA bloggvänner att gå in på RÖSTA och lägg ER röst på Solrosen-Annika.

Tack så mycket, Styrkekramar till er alla!

Tillsammans är vi starka!
KRAM

8 kommentarer:

  1. WOW GRATTIS!! Vi röstar såklart på dig!!

    KRAM, Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag var också in och röstade på dig. Du skriver så bra:-) Kul med fina bilder också. Ha en skön helg. Kram Monica i Jämtland.

    SvaraRadera
  3. Grattis till nomineringen. Nu har jag röstat. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag bloggar om bloggomröstningen! Hoppas du också kommer till Happis nästa lördag? :-)
    http://kuriren.nu/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=5219968&entry=5580920
    /Birgitta på Kuriren

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Klart jag ska rösta!!!! Det kräva ett oerhört mod att våga blogga om det våra tycker jag. Jag kan bara hålla med, du har en fantastisk blogg.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  6. Så mkt stavfel i mitt inlägg! Ber om ursäkt. Jag menade naturligtvis "Det krävs ett oerhört mod att våga blogga om det svåra"...

    SvaraRadera
  7. Klart vi röstar! Ha det bäst, kram!

    SvaraRadera
  8. Hej du är fantastisk Annika! Lycka till med arbetsträningen, så kul att se dig på jobbet igen. Så klart har jag röstat på dig, håller tummarna!!/Gun

    SvaraRadera