Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 11 oktober 2010

Cupcake Award


Jag har fått utmärkelsen av Lisbet, 2010...Livet förändras.
Tackar så mycket, blev jätteglad över det.

Lisbets motivering är:

Annika - Jag vill ge priset till Annika som haft en jobbig "resa" där hon fått sina behandlingar långt hemifrån och tvingats vara borta från sin familj i många veckor. Annika och jag delar intresset för vackra saker och vi mår bra när vi har det fint omkring oss:)
Annika är en varm och omtänksam kvinna!

Tack Lisbet, för dina fina ord om mig, det värmer i hjärtat. :-)

Tre frågor ska besvaras när man får denna award:

1. Vad känns viktigt för dig?- Det viktigaste för mig är min familj samt alla andra nära och kära. Att få ha dem nära, att vi finns till för varandra.

2. Vad är din älsklingsfärg?- Förtillfället är det mycket turkost. Älskar alla nyanser av blått och grönt. Men som ni ser på mina tavlor så älskar jag många olika klara färger. Usch så svårt det blev att välja.


3. Vilka tre vänner vill du ge detta pris till?- Om man utgår från hur jag är som person så är jag ju en typisk VÅG och har väldigt svårt att välja, inte alltid, men oftast. Jag tycker om så otroligt många och dessvärre så har jag inte hunnit läsa så många bloggar. Jag skulle vilja ge alla dem ett pris men..hmmm...jaa..det får väl bli..


Ingrid - Det tar ett tag innan allt har sjunkit in hos oss. Det är mycket att bearbeta. Att du har börjat blogga i efterhand är en otrolig styrka, för det är många tankar och upplevelser som återigen väcks till liv. Är glad att du ser fler ljusa stunder nu och tackar för att du delar med dig. Tankens kraft är stor!

Fighter - Jag vill ge detta pris till dig för jag tycker verkligen du är en fighter. Dessutom har vi samma humor och musiksmak. Jag tycker dina humorinlägg är fantastiskt roliga och det förgyller verkligen min dag. Kämpa på!

Viktoria - Jag tycker om att läsa din blogg för att du ger mycket av dig själv,en mix av fakta och personliga reflektioner. Du skriver väldigt igenkännande och jag småler åt många av dina inlägg. Härligt med din positiva attityd. Tillsammans är vi starka!


Lycka till alla bloggvänner, alla ni andra får ett stort hedersomnämnande.
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Goaste vännen!
    Tackar och bugar så mycket!

    Stor kram från en fighter till en annan!

    SvaraRadera
  2. Stolt som en tupp blir jag när jag läser att jag fått en award av dig!!!!

    Stor kram

    Viktoria

    SvaraRadera