Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 5 september 2010

Sista veckan närmar sig..

Tänkt, nu är den äntligen här....eller nästan här..min sista strålningsvecka. Det känns väldigt konstigt men skönt. Ska träffa läkaren imorgon för mitt utskrivnings samtal. Lite nervös inför det men jag vet att det kommer att gå bra, har laddat upp med olika frågor.
Jag kommer inte att ta med någon dator eftersom det endast är måndag och tisdag som jag är borta. Kommer att skriva en rapport så fort jag är tillbaka.

Förkylningen är fortfarande kvar, den biter sig fast ordentligt framförallt i halsen och lungorna. Vilken tur att det inte är cellgifter jag ska få, då hade behandlingen garanterat skjutits upp ytterligare. Tror inte att detta ska inverka på strålningen (hoppas jag, är inte säker).

Ringde och anmälde mitt intresse för att gå med i BCF i Norrbottens län. De skulle skicka hem lite information samt en medlemsavi. Känns kul att träffa ännu fler kvinnor i samma situation eller med liknande erfarenhet. Hoppas att någon utav dem är duktiga på datorer :-). Skulle vilja ändra om min blogg lite grann men har alldeles för lite kunskap.

Host, host...nä nu måste jag dricka lite varmt te. Sköt om er, så hörs vi senare i veckan.
Kram till er alla..

1 kommentar:

  1. Sköt om dig själv, gumman! Hoppas att din förkylning inte påverkar om du får strålning eller ej. Skönt att du börjar se slutet på Umeåvistelsen. Kram och ha det bäst!

    SvaraRadera