Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 2 september 2010

MUGA-scint

Idag ska jag genomgå en MUGA-scint. Det är kontroll av vänsterkammarfunktion (hjärtekokardiografi).
EFtersom jag har fått behandling av Herceptin tidigare som kan påverka hjärtat vill de kolla upp det igen.

Känner mig lite nervös inför detta fast jag har gjort det tidigare. Har inte känt några besvär utan det här är en rutinkontroll. Hoppas så klart att allt är ok.

Lite senare ska jag få min strålning, därefter samtala med några läkarkandidater.

Har haft min värsta natt hittills Sov jättedåligt, endast några timmar. Säkert många tankar som spökar. Blir nog bättre när jag får komma hem.

Ha det gott, på återseende....

2 kommentarer:

  1. Det går nog bra ska du se, håller tummarna.
    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det gick bra idag och att du får sova bättre i natt. Ha det bra i helgen med familjen. Kramar och ha det bäst

    SvaraRadera