Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 30 augusti 2010

Omtanke



Tiden är kommen då vår BC grupp ska splittras. Några utav oss är snart färdiga med sin strålbehandling och ska vända hemåt till verkligheten. För att visa mina vänner och medmänniskor att jag bryr mig om dem gav jag dem ett budskap om omsorg. Kortet visar att jag tror på dem, tycker om dem och önskar dem all lycka framöver. Eftersom jag har gjort korten själva visar det även mitt engagemang, vilket gör att jag känner mig stolt över mig själv.

Självklart unnar jag mig min egen omtanke, det är trots allt JAG som har huvudrollen i mitt eget liv.

KRAMAR till er alla, ni ger mig styrka och kraft för att kunna ta emot och ge tillbaka.

1 kommentar:

  1. Tack Annika för det jätte fina kortet som jag fick av dig.//Pia

    SvaraRadera