Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 20 augusti 2010

Ni är alla så fantastiska..

Vad jag blir glad när jag läser alla kommentarer jag får. Ni ger mig energi, kraft och tillåtelse att känna som jag gör.

Nu har jag sluppit grubblerierna för ett tag och haft det skojsamt med underbart sällskap. Älsklingar från norr har varit och besökt mig från onsdag till fredag.
En nio timmars stadstur med intensivt shoppande var en supermedicin, som givetvis gav lite biverkningar, som ont i fötterna och tomt i plånboken. :-)
Jag och älsklingarna hade det mysigt på hotellrummet med picknick (lite tapas) och modevisning. Har gosat och pussat på en 6 månaders baby. Tyvärr är han nu livrädd för mig, eftersom jag inatt gav ut ett djävulsvrål i sömnen. Sorry, förlåt stackars liten... Även de andra vaknade förskräckt, jag själv har ingen aning om vad som egentligen hände, vilken tur, annars hade jag nog också blivit rädd. :-)

Det är skönt att vara hemma igen, imorgon blir det fest, IGEN. Min man och jag ska på 40 års fest. Flera utav mina kusiner kommer att vara där, trevligt att träffa dem.
Mörkret har sänkt sig över byn och det är snart dags att gå och lägga sig.

Ytterligare en vecka har gått. Åker ner igen på tisdag, de ska utföra service på maskinen på måndag. Vilken perfekt planering, skolan startar ju på måndag, så jag ska följa med dottern en sväng om allt känns bra.

Ha en skön kväll,
kramar i massor till alla underbara människor

3 kommentarer:

  1. Ja, det ska bli jättekul att ni kommer i morgon! Sist vi hade fest var när jag fyllde 30 år, alldeles nyss med andra ord... NOT! Som du skriver, perfekt att servicen infaller på måndag! Lillgumman blir nog glad när du följer med till skolan. Syns i morrn! Kramar :)

    SvaraRadera
  2. Skön för dig att vara hemma. Det kanske var grubblerierna som åkte iväg med ditt djävulsvrål?! Då var det ju något bra, även om lillen blev skrämd. Hoppas ni får en trevlig kväll hos Malin och hälsa henne så gott från mig.

    SvaraRadera
  3. Skönt att kunna följa med på första dagen, det var alltid lite pirrigt i magen efter långa sommarlovet, skönt att ha mamma med sej då. Kram Lisbet

    SvaraRadera