Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 10 augusti 2010

Kniven är klar!


Känner mig riktigt stolt över mig själv. Tänk att jag har gjort den här kniven med egen design och färg. Ett mycket gott resultat för att vara min första. Har inte någon bra kamera med mig utan tog denna bild med mobilen. Självklart gör sig kniven bäst i verkligheten.

Nu har jag tagit en paus från knivmakeriet och pysslar med lite halsband. Hade tänkt göra en till kniv innan min strålning är klar, får se vilket motiv som kommer att få pryda lädret då, har lite olika idéer.

Ikväll blir det ostprovning med BC kompisarna, återkommer med detta senare.
Vi hörs! kramar till er alla.

2 kommentarer:

  1. Duktigt för att vara första gången. Det är klart att du ska vara stolt. Den ser jättefin ut.
    Kan vara bra att ha när du ska ut och fiska.
    Hoppas att ostprovningen var god:-) Det låter spännande.
    Kram från Monica.

    SvaraRadera
  2. Jag är imponerad över kniven. Förstår att du är stolt. Kan tänka mig att det är några timmars arbete. Kan vara bra med halsband som omväxling.
    KRAMAR till dig!
    A-LH

    SvaraRadera