Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 24 juli 2010

Tack alla vänner...

Jag känner att jag måste uppmärksamma er alla som ger så mycket av er energi till mig, både i tankar och i handling. Det värmer så gott i kropp och själ.

Det är ju så att den minsta omtanken kan göra den största nyttan. Omtänksamhet skapar välbefinnande

Uppskattar det väldigt mycket och tar emot det med stora famnen.

Samtidigt vill jag säga att jag tänker mycket på er också, mina tankar går till dem som har det svårt både i sina egna och andras sjukdomar, alla anhöriga men även på dem där lyckan vänt tillbaka efter en tuff tid. Ni visar på att man aldrig ska ge upp.

Tänk på att kriser innebär också möjligheter.

Hur många armar jag än skulle ha så skulle de inte räcka till för att krama om er alla.


KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

6 kommentarer:

  1. Visst är det underligt att man känner att man kommer någon så nära, någon man egentligen inte känner och förmodligen inte skulle kommit i kontakt med alls om det inte vore för cancern...
    Jag skickar mnassor av kramar till dej, dina ord i min blogg gör mej så glad, TACK!

    KRAM! KRAM! KRAM!

    SvaraRadera
  2. tack tack kram till dig med kerstin

    SvaraRadera
  3. Jag säger precis som Lisbet. Det känns nästan som jag känner dig. Lite i alla fall. Du skriver så bra om dig själv. Sen blir det väl så, eftersom jag har gått igenom samma hemska upplevelse som du går igenom nu.
    Och att kunna peppa någon känns bra.
    Ha det bra. Kram Monica.

    SvaraRadera
  4. KRAM KRAM KRAM och JÄTTEKRAM tillbaka Annika:)

    SvaraRadera
  5. KRAM ANNICA! Jag orkar ej skriva så mycket men du vet att du finns i mina tankar. Jag tycker om dig så mycket. Hoppas du har det så bra man kan i Umeå. Styrkekramar A-L

    SvaraRadera