Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 26 juli 2010

A room with a view...

Har för någon timme sedan installerat mig i mitt hotellrum. Den här gången så fick datorn följa med. Har redan hunnit med min strålning för dagen. Ska snart gå ner och äta middag i restaurangen.

Tänkte ni skulle få se hur mitt hotellrum ser ut, så jag tog några bilder med min mobil.

Först ut är sängen och bäddsoffan:









Här ser ni mitt mediacenter ;-) , tv´n och skrivbordet med en perfekt plats för datorn:












Sist men inte minst ser ni mig i fåtöljen framför fönstret. Jag funderar på när det ska sluta regna och kan konstatera att svarta och röda bilar är vanligast för dagen.



Har min utsikt över långtidsparkeringen, men eftersom jag befinner mig på femte våningen har jag även möjlighet att se lite över universitetsområdet också.

Märker redan att tiden går väldigt fort när det finns Internet i närheten, måste se till att det inte blir en allt för stor vana, vill ju vara ute också.


Nu är det dags för middag, jag hoppas på att träffa några nya vänner.

Vet inte vad som kommer att hända imorgon, har inget planerat (förutom strålningen så klart).. Helt säker på att det blir en rätt bra dag i alla fall.

Vi hörs,

6 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar någon trevlig shoppingpartner och inte får det allt för långtråkigt. Saknar dig redan.
    Puss Puss från gubben

    SvaraRadera
  2. Ditt tillfälliga hem ser ju jättefint ut, du ska se att tiden går snabbt så är du hemma igen:)
    KRAMAR från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Känner igen rummet:-) Minns att sängen var skön,men det var varmt.
    Hoppas att du orkar gå ner och upptäcka stan. Det finns en ljusaffär. En Tapasrestaurang och en indisk restaurang med mycket gott.
    Ha en bra vecka.
    Kram Monica.

    SvaraRadera
  4. Hej Annica! Vilken bra ide av dig att ta kort då vet vi hur rummet ser ut. Hoppas du orkar med shopping och prommenader. Orkar du läsa något? Ibland är sommarpratarna på radion riktigt bra. P1 13.00. KRAMAR A-L

    SvaraRadera
  5. Det ser ju ut som det är nog stort att inte få cellskräck i,verkar vara ett rätt trevligt rum.
    Så go och social som du är måste du väl hitta dig nya vänner,blir nog inga problem. =)
    Önskar dig en så bra vecka som möjligt är.Och att solen får lysa,det piggar ju alltid upp.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara jättefint rum! Får betygssätta bäddsoffan i slutet av veckan :) Ha det bäst! Kramar.

    SvaraRadera