Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 2 juli 2010

Åskmolnen har lättat...

Så skönt att jag inte känner mig lika arg idag. Det är mycket ansträngande och tar sådan energi.
Det finns många saker som är svåra att styra över bland annat humöret och andra människors agerande. Visst finns det gånger då man har möjlighet att agera/ förändra men just nu gäller det för mig att gilla läget.

Juli är en fin månad med bad, blommor och värme. Visst kommer det att bli roligt att vara hemma ett tag till. Jag lovar att jag ska ta tillvara tillfället och njuta.
Varför inte starta idag! Vi ska åka till staden idag. Både jag och min man har lite ärenden att utföra, sedan ska hela familjen avsluta med lunchmusik i Stadsparken. Tror det blir sushi till lunch idag.....mums.

Till alla er andra som också får in dessa åskmoln, så hoppas jag att de försvinner lika fort för er som de gjorde för mig.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Ja, det är jobbigt att gå runt och vara arg. Men ibland är det bara så.Tur att man inte är långsint.
    Sitter just nu i Övik i vår husvagn hos syrran,vi ska måla huspanel idag så jag hoppas att molnen på himlen försvinner.Kl är bara 07.20 så dom kan få lite tid på sig, nu dags för frukost.
    Önskar dig en solig härlig dag.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en bra helg i stugan, vi kanske ses till veckan iom att du inte åker iväg - jag skall ju jobba nu :(

    Kramar Lilian

    SvaraRadera
  3. Nej, vad trist att du får vänta längre. Hoppas att humöret lättat ytterligare efter Kent-konserten. Kramar!

    SvaraRadera