Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 21 juni 2010

Måndag igen

Får se vad denna dag har att ge...förhoppningsvis sol och värme. Dagen har i alla fall startat bra, solen är här men värmen är lite försenad, tog nog en sovmorgon.

Ska skjutsa dottern till en kompis lite senare. Sommarlovets fria timmar har gjort så att de har vänt på dygnet en hel del och blivit riktiga drönare på morgnarna Visst är det skönt att sova ut på morgonen men det finns ju gränser..(anser jag iaf).

Jag har inga direkta planer idag. Har fortfarande irriterande halsont. Ska åka iväg och shoppa lite på Inneting, fick ju ett sådant fint presentkort av min man på morsdag. Har inte haft tillfälle och spendera det ännu men idag blir det av. Det svåraste är ju att kunna välja, det finns så mycket vackert.

Min man jobbar fortfarande, längtar tills han blir ledig. Det är ju endast två veckor kvar tills jag ska ned till Umeå.

Fick en jättefin present på posten förra veckan. En hemsydd Buff som en kär kompis har gjort till mig. Den har en vacker turkos färg med blommor på, den passade perfekt. Den hade sin premiär redan i lördags. Kunde konstatera att den fungerar bra både mot mygg och regn. Tack kära vän!

Nu blir det en stärkande kopp kaffe och sedan lite shopping. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar