Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 21 juni 2010

Vackert att sitta och titta på



Den här fina bänken köpte jag på Inneting idag. En fin liten bänk som är lätt och enkel att placera var man vill. Den lilla grodan och den vackra krukan blev också inköpta på samma ställe.

Även saker som jag har placerat inomhus fick följa med mig hem. Tror den här butiken har börjat bli en av mina favoriter. :-)

En fin ljusstake



En liten gunghäst. Passar perfekt t.ex. på fönsterbänken.



Har länge varit på jakt efter en keps som passar bra på mitt huvud. Hittade till slut TVÅ stycken på en barnavdelning, en militärgrön och en svart. Äntligen kan jag ha keps utan se allt för knäpp ut, skönt!

4 kommentarer:

  1. Åh vilken liten fin bänk, underbar ju.. kan tänka mej hur du njöt av att strosa i den butiken, det hade jag gjort:)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Finns alltid något som väcker habegäret på Inneting. Har inte varit där på ett tag och jag kan tänka mig att det var mycket snyggt. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig att det är jobbigt att vänta och ej riktigt kunna planera inför Umeåresan. Så fint du handlat på inneting, det är du värd och mycket till. Jag skickar dig kramar med styrka, kraft, glädje och mod. Sköt om dig och de dina.
    KRAMAR A-L

    SvaraRadera
  4. Du förtjänar att ha det lite fint omkring dig Annika. Allt som kan ge energi är bra:) Själv njuter jag av att titta på det fina trådhjärtat jag fick av dig förra året i maj. Det hänger så fin i trädet i rabatten vid ingången till huset. Glittrat fin i solen och nu har det fått sällskap av tre små ljulyktor som kommer skicka fina små ljulågor mot det under ljumma, mörka skåne-sommar-kvällar:)

    SvaraRadera