Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 30 juni 2010

Inget brev...

Tyvärr har jag inte fått något besked ännu angående min strålning. Ringde igår och pratade med tidsbokningen på onkologen och de hänvisade mig till än annan person som arbetar på strålningsenheten. Jag försökte kontakta henne flera gånger men lyckades tyvärr inte. Idag på morgonen så blev det napp men ingen tid fanns uppbokad på mig ännu. Tydligen ska min läkare göra en anmälan men det verkar inte ha blivit av, de hade hittat min journal i alla fall där det stod preliminär och planerad start vecka 27. Hon skulle kontakta mig under dagen och då förhoppningsvis med en tid.

Så fortsättning följer.....

Vill passa på att tillägga att jag hade en helt underbar dag hos min Pitekompis. Precis som förväntat, härligt. Tack snälla du..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar