Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 30 juni 2010

29/6 och Bröllopsdag


Igår firade jag och min man 8 årig bröllopsdag. Som jag har sagt många gånger så går tiden verkligen fort, det märks extra tydligt när man tittar på vår dotter.

Vi blev väckt utav dottern på morgonen. Hon hade gjort frukost åt oss. Smörgåsarna var utstansade som hjärtan, var sitt glas mjölk och en jättefint grattiskort. Hon är så fin vår älskling.



Hela familjen fortsatte dagen till havs. Jag trotsade både peruk och sjal idag. Är så glad att mitt hår har börjat växa ut så jag vill visa upp det. Vi tog turbåten till klubbviken och åt lunch där. Kunde konstatera att jag inte var den enda "skalliga" personen, fem karlar gjorde mig sällskap. Det blåste rätt mycket men solen värmde skönt, så vi satt ute ett tag. Efter maten tog vi en promenad mot havet och sanddynerna. Det är så vackert där ute. Dottern tog av sig tights, strumpor, skor och passade på att doppa fötterna. Vattnet var lite kallt men vågorna lockade för mycket. Hon hoppade jämfota över vågorna, njöt av plasket och skrattade förnöjd. Kändes att sanden var lite jobbig att gå i för mina trötta ben men det var det värt.

Vi hade en jättebra dag där ute, en helt perfekt bröllopsdag.

4 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen i efterskott. Det är verkligen fint ute i skärgården.
    Vi var till Klubbviken för ett antal(många)år sen och gick en sväng på ön. Mina barn hade fickorna så fulla med mjuka lena stenar (man får nog inte plocka med sig) att dom fick hålla i resåren för att byxorna inte skulla hasa ner.
    Kul att håret visar sig igen, du ser så fin ut.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott. Så fina ni är, jättesöt dotter du har:)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Ja det är väl så en bröllopsdag ska firas, underbart. Ni kan verkligen njuta av vad naturen ger. Vilken goding till dotter ni har, bra pli, hihi!. Måste nog lära upp Jakob. vad kul det var att ses, måste göras om då du orkar och kan. Ha det gott!/Kram Kusinen i Pite=0)

    SvaraRadera
  4. Vilken toppendag, Det är ni värda! Grattis i efterskott. Vi firar tio år på torsdag.

    SvaraRadera