Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 27 februari 2010

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz...

Dagens tema har varit trötthet.

Jag tvingade mig ut för en kort promenad med Qipper. Det kändes som om benen släpades efter min kropp, så tungt var det att gå. Den friska luften och vinden gav mig dock energi att orka hela vägen.
Hoppas att den här dagen är en kulmen och att det vänder imorgon.

Dagens bästa vän har varit soffan i datarummet. Under mellandagarna investerade vi i en till TV som placerades i samma rum som datorn. På så sätt undviker vi gräl med vår dotter angående vilka program som är mest intressanta samt att jag kan ha lite mer kontakt med min man, som gärna dyker in i den väldiga surfvågen.

Har laddat batterierna genom att "slötitta" på olika program. Där emellan har jag sovit, slumrat och under reprisen av curlingfinalen, även engagerat tittat.
Kändes skönt att kunna ligga ner utan det här krypet i kroppen.

Kvällen kommer fortsätta i samma tema. Det blir väl att pendla mellan olika program, eller i alla fall mellan OS och Melodifestivalen. Lite grönsaker och dipp samt popcorn får bli kvällens lördagsmys.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. zzzzammma här. Tung kropp som vill sova. Ska bara se 5-milen klart. Sen hopp i bingen.

    Nästa tisdag den 9:e har vi stickcafé i Alvik. kl 19. Skulle vara kul om du kunde komma. Gott fika och fina prylar i Lottas inredningsbutik.
    kram
    A-H

    SvaraRadera
  2. Tack A-H för inbjudan,kul med stickcafé i Alvik. Har inte hunnit besöka Lottas butik ännu. Tyvärr är jag nere för nästa behandling det datum, så det får bli någon annan gång. Kram

    SvaraRadera