Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 20 februari 2010

Härliga färger, sköna tyger och vackra smycken


Ni som känner mig vet att jag tycker om att shoppa. Är ingen fanatiker med att följa modet men visst vill man hänga med lite. Jag handlar det jag tycker om och trivs i. Älskar färger, men använder ändå många svarta kläder. Det bästa är just med svart att det går att kombinera med vackra smycken, sjalar och strumpor.

Den här bilden visar lite vad jag tycker om. Många utav smyckena och sjalarna är fina gåvor av kära vänner, en del av dem har jag även unnat mig själv samt inköpen av kläderna.

Självklart tycker jag det är väldigt skönt att gå i pyjamas, morgonrock och sköna tofflor en hel dag.

Jag tänker att jag vill klä upp mig, vara mån om mitt utseende och sjukdomen ska inte vara ett hinder för det.

2 kommentarer:

  1. Känner igen "ögonarmbandet". Vi hade sååååå trevliga dagar i Skåne. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Tackar, visst var det trevligt, gör gärna om det någon fler gång.

    SvaraRadera