Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 19 februari 2010

Ett gott skratt förlänger livet..


I går kväll fick jag ett rejält skrattanfall så tårarna rann, så härligt. Det är riktigt skönt och härligt att kunna skratta och det finns många som bidrar till det, även glädjetårar är välkommet.

Det finns många som har bidragit till mina skratt; min familj inkl. hundarna, kära vänner och arbetskamrater. Min kära dotter, lockar fram många skratt, speciellt när vi ligger och pratar innan hon ska sova så kan vi få sådana anfall av egentligen ingenting.

I veckan känner jag extra glädje över allas omsorg över min hälsa, men mina lyckorus har jag fått av att få dela andras lycka; det nyfödda barnet som har kommit ut i den stora världen, det lite större barnet som väntar på att få komma hem till sitt nya hemland, min dotters tokerier, hundarnas egenheter och min mans glädje av att ha mig hemma igen.

Oh, vad jag är glad att ha er alla omkring mig i tankar, ord och handling. kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Skönt att du är hemma igen och att det gått bra. Hoppas ni får en mysig helg!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, ha en skön helg ni med. kram

    SvaraRadera