Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 17 december 2009

Små glädjeämnen

Har besökt min dotters skola idag. Hon har berättat för hennes klass om min situation vilket har nog skapat en del funderingar hos eleverna. Idag var en bra dag att hälsa på. Min dotter var så klart jätteglad över att jag stannade hela tiden.
Några elever passade på att fråga mig hur operationen gick. Känner att det var bra att jag var på plats och att de fick se att jag ser pigg ut.

Vi har haft tyst läsning, julpysslat och åt julbord. Blev inbjuden till personalrummet under första rasten, där jag fick avnjuta en kopp kaffe och samtala med alla trevliga pedagoger. Självklart var de också intresserade över hur jag mår och vad som kommer att hända framöver.

Under lunchrasten var jag ute tillsammans med eleverna. Vi gungade lite,upptäckte att jag var lite för stor för gungan för jag höll inte på att ta mig loss. :-)
Vi skojade om att ifall jag inte hade kommit loss, då hade jag fått sitta kvar ännu och skriva, brrr. Vi skojade också om att vi sågade av kedjorna och däcket (gungan) fick sitta kvar, så jag fick en extra bilring. HiHi.
Det var mycket kallt ute men vi skrattade så mycket så vi höll oss varma av det.

Det har varit en riktigt trevlig dag. Tack alla snälla barn för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar