Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 23 december 2009

Dagen före doppare dan...



Det har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev. Vi har haft fullt upp med förberedelser inför julen. Inhandlat julklappar, klätt granen, griljerat skinkan och fått snö. Härligt med en riktigt snövit jul.

Var förbi jobbet i måndags och träffade mina härliga arbetskamrater. Har fått jobb på en annan avdelning, så jag passade på att ta hem några saker. Kommer att sakna mina arbetskamrater på avdelningen jag lämnar men vi skiljs ju inte för evigt.Det blir en bra start efter cancern att komma tillbaka till ett nytt uppdrag. Bra att ha något att se fram emot.

Min dotter hade julavslutning i tisdags med sång och julberättelser. Som vanligt bjöds det på både skratt och gråt.

Tänker ta tillvara julens vilodagar tillsammans med min familj, föräldrar och syskon. Självklart finns det även lite tid för några vänner. Jag kommer att njuta av allt innan allvaret kör igång.

Hoppas ni alla får en lika skön jul som jag kommer att få.

Önskar er alla en riktigt God Jul!

kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Oj! Så mysigt juligt ni har det och vilken fin gran, Äkta?
    Vi har en liten julgran som är 1,30 hög med blinkande amerikanska lampor..... själv är jag mer för traditionella vita ljus men Jakob tycker den är fin.
    Puss på örat från din kära kusin;-)

    SvaraRadera
  2. God jul på er. Ha det mysigt o ät gott, det gör vi o byxorna är redan för små... Kram vi höres. Anna-Karin.K

    SvaraRadera